Percorso di Tutela - Diritto di Garanzia

Il percorso di tutela del diritto di garanzia viene attivato dall’Azienda Sanitaria quando non è possibile rispettare i tempi massimi previsti da una classe di priorità B/D/P per una data prestazione di primo accesso. Per poter richiedere l’attivazione del percorso di tutela, l’utente deve recarsi presso uno degli sportelli CUP indicati di seguito:

 

Sede Indirizzo Lunedì Martedì Mercoledì Giovedì Venerdì Sabato
Ospedale
Maggiore di Trieste

Piazza dell'Ospitale 1 - Trieste

Ingresso principale - Piano Terra

7:00 - 19:00 7:00 - 19:00 7:00 - 19:00 7:00 - 19:00 7:00 - 19:00 7:00 - 12:00
Ospedale
Cattinara di Trieste

Strada di Fiume 447 - Trieste

Palazzina poliambulatori - Piano Terra

7:30 - 19:00  7:30 - 19:00  7:30 - 19:00  7:30 - 19:00  7:30 - 19:00  -
Ospedale di
Gorizia

Via Fatebenefratelli 34 - Gorizia

Edificio Principale - Piano terra

8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 -
Ospedale di
Monfalcone

Via Luigi Galvani 1 - Monfalcone (GO)

Edificio A - Piano terra

8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 8:30 - 19:00 8:30 - 19:00

-

 

Al fine di poter accedere al percorso di tutela, è necessario che i seguenti requisiti siano rispettati:

  • l’utente dev’essere residente nell’ambito territoriale di ASUGI;
  • la prescrizione dev’essere valida;
  • il quesito diagnostico dev’essere riportato nella prescrizione e deve contenere i criteri clinici utilizzati per assegnare la classe di priorità per le prestazioni RAO sotto riportate;
  • la prima disponibilità offerta al paziente non rispetta i tempi massimi di attesa previsti dalla classe di priorità della prescrizione in ogni struttura aziendale, incluse le strutture del privato accreditato;
  • Il percorso di tutela prende avvio con la fotocopia dell’impegnativa e l’inserimento in una delle tre liste, lista B, lista D e lista P, di cui si rilascia copia all’utente;
  • ASUGI individua le soluzioni percorribili internamente in regime istituzionale o presso il privato accreditato, in regime convenzionale, su tutto il territorio di ASUGI.


Per maggiori dettagli, è possibile consultare il "Regolamento aziendale per assicurare il diritto di garanzia per le prestazioni specialistiche ambulatoriali".

Liste di attesa - Informazioni Utili

Postopek za uveljavljanje pacientovih pravic – pravica do zagotavljanja zdravstvenih storitev

Zdravstveno podjetje sproži postopek za uveljavljanje pacientovih pravic, kadar za prvi pregled, za določeno zdravstveno storitev ni  mogoče upoštevati  najdaljših dopustnih čakalnih dob na podlagi prednostnih razredov B/D/P (B=hitro, D=odložljivo, P=načrtovano). Za aktiviranje tega postopka se uporabnik zglasi na enem izmed spodaj navedenih okenc Enotne točke za naročanje (CUP):

 

Sedež Naslov Ponedeljek Torek Sreda Četrtek Petek Sobota
Bolnišnica Maggiore -Trst

Trg Ospitale 1 - Trst

Glavni vhod - pritličje

7:00 – 19:00 7:00 – 19:00 7:00 – 19:00 7:00 – 19:00 7:00 – 19:00 7:00 – 12:00
Bolnišnica na Katinari - Trst

Reška cesta 447 - Trst

stavba za poliklinike - pritličje

7:30 – 19:00  7:30 – 19:00  7:00 – 19:00 7:00 – 19:00 7:00 – 19:00 -
Bolnišnica Gorica

Ulica Fatebenefratelli 34 - Gorica

glavna stavba  - pritličje

8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 -
Bolnišnica Tržič

Ulica Luigi Galvani 1 - Tržič (GO)

stavba A - pritličje

8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 8:30 – 19:00 -

 

Za aktiviranje tega postopka, morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:

  • uporabnik mora imeti stalno prebivališče na teritorialnem območju podjetja ASUGI;
  • veljavnost napotnice;
  • na napotnici mora biti navedeno diagnostično vprašanje, ki mora vsebovati klinična merila za dodelitev prednostnega razreda za spodaj navedene storitve  (priročnik RAO – pravila za razvrščanje pacientov glede na prioritetni razred);
  • prvi razpoložljiv termin, ki je na voljo pacientu ne upošteva najdaljše dopustne čakalne dobe, ki je predvidena za prednostni razred naveden na napotnici, v nobeni od zdravstvenih enot podjetja, vključno z akreditiranimi zasebnimi zdravstvenimi ustanovami;
  • za pričetek postopka je potrebna fotokopija napotnice in uvrstitev v enega izmed treh seznamov, seznam B, seznam D in seznam P, pri čemer se pacientu izda kopija potrdila o uvrstitvi v prednostni razred; 
  • ASUGI nato opredeli izvedljive rešitve, ki jih je mogoče implementirati interno, v okviru organizacijske ureditve podjetja ali pri akreditiranem pogodbenem zasebnem izvajalcu, na celotnem območju ASUGI.

Dodatne informacije so na voljo v "Pravilniku podjetja za zagotavljanje pravic do ambulantnih specialističnih storitev". (v italijanskem jeziku - glej link zgoraj )